Thursday 10 May 2012

UPSI.DAN TANJONG MALIM...

best fren masa d upsi... 
nisa darus...
upload byk gamba sepanjang perjuangannya menuntut keMASTERan...
(dah dpt master pun membe aku 2.. tahniah byk2 my fren !.. truskan usaha... PhD !)

buat aku rasa amat sgt teruja...

utk sambung blaja...
d UPSI of course...
tapi...
boleh ke???
huhu...
sendiri pk la jawapannya ....

banyaknye kenangan di situ
belajar...
berkawan...
bercinta...
bermandi manda dgn kawan2.. n kawan2 pakwe..
berjalan jauh2... sampai kuku jari kaki tercabut.. 
petang2.. berbasikal meredah fly over dgn nani...
lepak tgk AF dgn membe.. sambil mencuci mata :) ...


huhuhu rindunya !!!

walaupun org kata 'pekan koboi'...
tp banyak btl kenangan manis d situ...
UPSI n TG MALIM....

tahun lepas....
dapat la jenguk pekan tg malim n upsi..
selepas menangis merajuk kat hubby....
(hubby xde perasaan pun nak bwk aku ke situ....  huhu)

dapat la tgk pekan tg malim n upsi... seround....
nak ke proton city.... x payah la..
tgk hubby mcm xde mood je...
"nak p mana lg ?"
"masuk hiway balik la abg... dah xde apa lg... puas dah..." huhu

kalo la hubby pun sama2 upsi...
mst banyak kenangan kan...
tempat2 berdating...
tempat2 bermain...
tempat study sama2... haha poyos !
xpe la..
sb...
dlu masa hubby mengimbau kenangan dia d utm skudai pun...
aku xde perasaan gak.. 
hihi..
sb bukan tempat aku...

tg malim... xde perubahan sgt pun.... still sama mcm 2007...
tp upsi.. byk btl perubahan....
semoga upsi n tg malim terus berkembang n maju...

huhu...

aku aan ke sana lg...
suatu hari nanti...
insyaAllah....

No comments:

Post a Comment